عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

روز مادر

1392/2/11 12:44
نویسنده : مامان
662 بازدید
اشتراک گذاری

این روز زیبا و پر احساس بر همه ی مامانا مبارک باشه، امیدوارم هرکس منتظر مادر شدنه، سال دیگه توی این احساس بی نظیر شریک باشه.

شهرادم؛

با وجود عزیزت مرا "مادر" کردی، امسال خیلی بیشتر از سال قبل عمق این واژه رو درک می کنم.


خدای مهربونم سپاسگزارم.

مامان خوبم؛

به خاطر تمام زحمت ها و مهربونی های بی دریغ و بدون ذره ای انتظار، از تو ممنونم؛ سایه ات همیشه مستدام.

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:47
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
14 اردیبهشت 92 0:31
روزت مبارک عزیزمممممم انشالله سایه ات همیشه بالا سر شهراد جون باشه
افسانه مامان ادريان
17 اردیبهشت 92 12:05
روزت مبارك عزيزم


برای شما هم مبارک