عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

ما برگشتیم

1392/3/2 12:57
نویسنده : مامان
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

ما از شمال برگشتیم، 3 روز هم تهران بودیم. توی این 12 روز حسابی خوش گذشت و البته خسته هم شدیم.

شهراد تا تونست شیطنت کرد و حتی وقت غذا خوردن هم نداشت و من همش ناراحت بودم که هرچی واسش درست میکنم نمیخوره.گریه

برای گذاشتن عکسها به زمان و حوصله ی بیشتری احتیاج دارم. پس تا بعد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زینب
2 خرداد 92 13:09
عشقممممممممممممممم دلم برات یه ذره شده بود که چقدر بزرگ شدی تو این چند روز عزیزدلمممممممممممممم
مامان الینا
8 خرداد 92 19:42
خدا رو شکر دوست خوبم .شهراد هم اشتهاش برمیگرده نگران نباش .
افسانه(مامان ادريان)
19 خرداد 92 9:09
ما منتظر عكساشيم.نگران نباش بچه ها دوره اين .يك مدت خوب غذا ميخورن يك مدت هم كمتر