عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

وای خداااااااااااااااااااااااا

1392/4/8 12:50
نویسنده : مامان
599 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلبو در حالی میذارم که واقعا از غذانخوردن شهراد کلافه شدم، اصلا دوست دارم بشینم زارزار گریه کنم، هر چی به فکرم میرسه واسش درست میکنم، اینقدر یک قاشق غذا رو تو دهنش نگه میداره، حتی آب دهنشو هم قورت نمیده! بعد از چند دقیقه همه رو میریزه بیرون... ناراحت

فقط خدا میدونه چه حالی بهم دست میدهکلافهکلافهکلافه

از صبح تا شب ذهنم درگیره غذای شهراده، خب دلم واسش میسوزه، بچم سه ماهه وزن اضافه نکرده.نگران

گوشم پر شده از حرفایی مثل بچه تنوع میخواد، باید حوصله داشت، اینو اینجوری بده و اونجوری نده و...

اما دوستای خوبم اگه کسی مشکل منو داشته و از یه راهی به نتیجه رسیده لطفا راهنماییم کنه.

اینم چند تا از عکسای پسر نازم واسه تجدید روحیه!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اشکان
8 تیر 92 22:17
عزیزم همه بچه ها توی یه سنی بدغذا میشن.. حالا من نمیدونم که شهراد هم تازه اینطور شده یا همیشه بوده.... در مورد اشکان من فقط اینطور جواب داد که غذا هارو انگشتی درست میکردم و بهش میگفتم بذار دهن خرسی(عروسکش) و همینطور که سرگرم غذا دادن به اون میشد واسش قصه مرتبط با غذا رو میگفتم و بهش غذا میدادم

شهراد دو ماهه که اینجوری شده، یعنی از وقتی که باید غذا بخوره! ممنون عزیزم از توجه و راهنماییت.
افسانه(مامان ادريان)
9 تیر 92 12:15
نگران نباش عزيزم .به نظر نمي ياد گل پسرت وزنش كم باشه .ادي پايان 15 ماهگي 12 كيلو بود .شهراد جونم 29 روز از ادي كوچيكتره . وزنش چقدره؟حتما" قطره ز ينك يورو ويتال بهش بديد و موقع غذا يك قاشق به دستش بديد كه خودش با غذا بازي كنه و با يك قاشق ديگه شما بهش غذا بديد.البته كه اين موضوع قابل دركه .چون ادريان هم گاهي بد غذائي ميكنه من ديوونه ميشم.توي اين دوره بچه ها بازيگوش ميشن و حواسشون بيشتر به بازيه تا غذا

افسانه جون وزنش سه ماهه که 10 کیلو و هفتصد مونده. مرسی عزیزم از لطف و راهنماییت.

مامان علي
9 تیر 92 12:39
عزيزم اصلا نگران نباش ممنون به وبلاگ پسرم آمدي
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:31
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:47
خاله جون مامانی داره اذیت میشه غدا بخور
مامان درسا
15 تیر 92 20:39
منم همین مشکل رو با درسا دارم البته بعضی روزا خوب میخوره بعضی روزا،نه.
مامان ماهیار
15 تیر 92 21:41
ماشالله شهراد جونی بزرگ شدی نگران نباش غذا خوردنش خوب میشه
مامان فرشته
3 مرداد 92 16:24
سلام الهی بگردم من الان سر شیر خوردن وغذا خوردن مشکل دارم چه برسه به بعداً واقعاً خیلی ناراحتت شدم و خودم جات گذاشتم خیلی سخته