عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

...جـونـمـو مـیـدم واسـه بـا تـــو بـودنـم...

1392/7/17 13:00
نویسنده : مامان
829 بازدید
اشتراک گذاری

شهرادم این روزها خیییلیییی بلا شدی و واقعا برای من هییییییچ وقت آزادی نمیذاری...

دوهفته ای هم درگیر سرماخوردگی شده بودی که با در اومدن دندونات هم همراه شده بود و چند شب تا صبح نه خودت میخوابیدی و نه من و بابا...

اما خدارو شکر الان دو روزه بهتری و من هم بالاخره دارم برات مطلب و عکس جدید میذارم؛

تا یادم نرفته باید بگم مدتیه وقتی چیزی از کسی میگیری یک مرسیییییی قشنگی میگی که هرکی میشنوه واقعا ذوق میکنه، قربون اون مرسی گفتنات بشم مامان جون، (اینو باید تو پست قبلی می نوشتم ولی نمی دونم چرا فراموش کردم! متفکر)

پسرم عاشق تاب بازیه و با ی لحن خیلی زیبا با خودش تاب تاب عباسی میخونه:

             

اینم مراحل گذران صبح تا ظهر آقا شهراد؛

             

             

             

             

             

این روزها بیشتر اینجوری بودی؛ و منم این شکلی:اوه کلافه

خواب بین روز گل پسرم؛

دیروز روز کودک بود و پسرمو بردیم زیارت امام رضا(ع)؛

             

              

اینم هدیه ی روز کودک که از دیدنش کلی ذوق کردی، چون عــاااااشــق هواپیما هستی؛

            

این چند تا عکس هم مربوط میشه به اواخر شهریور؛

                           

                           

                           

                           

*خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت    كاشكی تو هم بفهمی كه میمیرم از نبودنت*
*خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم   جـای تو گریه میكـنم جـای تو غـصه میخورم*

     خدای بزرگ و مهربون مراقب شهرادم باش،؛ پسرم تو نفس ما هستی"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شهراد
21 مهر 92 20:05
افسانه مامان ادريان
22 مهر 92 14:11
واي عزيزم چقدر اذيت شديد .شكر كه الان بهتره عزيزم.دقيقا" ادريانم كارش اينه . خسته ميشيم ولي لذت بخشه .خدا حفظش كنه

آره افسانه جون...ممنونم.

سارا مامان آرام
23 مهر 92 23:06
سلام دوستم
از اینکه این مدت تأخیر داشتم شرمنده ام و امیدوارم از این به بعد بیشتر بتونم سر بزنم.
دلم براتون تنگ شده بود

سلام عزیزم. ما هم دلتنگت شده بودیم. خوشحالم که به ما سر زدی.
مامان پندار
27 مهر 92 2:39
عزیزم تو هم که مثل پندار تفریحت توی آشپزخونه اس ؟!؟!؟ نکنه با هم دست به یکی کردین شما 2 تا وروجک ؟!؟!

تفریحای این شیطونا مثل همدیگس عزیزم.

راحله
27 مهر 92 18:04
سلام عزیز دلممممم وای قربون گل پسر بشم با مرسیییییی گفتناش اسباب بازیاش هم که کپی اسباب بازی های هوراده!!! کلا آشپزخونه رو دراختیار دارن این وروجکهااا ببوسش از طرف من

سلام عزیزم. آره واقعا این وروجکا فرمانروایی میکنن...