عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

شیرین تر از عسل

1392/8/30 9:44
نویسنده : مامان
741 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تو کی اینقدر بزرگ و فهمیده شدی عزیزم؟؟؟ هنوز باورم نمیشه من مامان یک پسر 19 ماهه ی ناز و زرنگ و خوردنی هستم.قلب 19 ماهگیت مبارکـــــقلب

خیییلیییی دوستت دارم گل پسرم. شیطنت های شیرینت، بهونه گرفتنات، بازی کردنات، همه و همه ی حرکاتت برای من بی نهایت لذت بخشه. عــااااشقتم شهرادم.

تا یادم نرفته بگم که مدتیه سلام میکنی؛ با اون لحن قشنگت میگی: "سلا "... وقتی بابات میاد خونه و یا هرکس دیگه ای که وارد جایی بشه که تو هستی، بلند میگی: "سلا " تشویقتشویقتشویق آفرین به پسر مودبم،

امیدوارم همیشه و هرجا و با هرکی که هستی همین طور باادب باشی، تاکید میکنم پسرم: هرجا و با هرکی.

اینم کلمات جدیدت؛

قاقا (آقا)                                   بیس(سیب)

آنوم(خانوم)                                مامانی

عمه                                         بابایی

دایی                                        نون

عمو                                         بق(برق)

منو(متین)                                  داغ

مَموو(ممنون)                              آبّوش(آبگوشت)

دَس(دست)                             مینو مینو(میو میو،پیشی)

قاقا(قارقار)  فعلا همینا یادم اومد.                           

چند تا عکس از سرزمین عجایب که تو یک هفته سه بار رفتیم، چون اونجا خیلی به شهراد خوش میگذره؛

اینجا از حرکت ناگهانی ماشین ترسیدیاسترس

اینم خواب صبح امروز؛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sara mamane shahyar
30 آبان 92 13:37
Vay Che pesare nazi...shahyaram avalin bar ke savare in safine ha shod koli gerye kard.rasti esme baradar zadam shahrad shod.age khastin ba ham name gol pesar tabadole link konin.adresesh: Shahradmaman.niniweblog.com عزیزم این شهراد کوچولو برادرزاده ی شماست؟؟؟ قبلا با هم تبادل لینک کردیم ما
افسانه مامان ادريان
3 آذر 92 9:14
هميشه به گشت عزيزم
maman shahrad
3 آذر 92 11:16
salam azizam in sara joon ma kheyli b fkr baradarzadashe. سلام دوستم؛ این خاصیت همه ی عمه هاست
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 92 22:26
19 ماهگیت مبارک عزیز دلم وااااااااای شهراد جون خوشبحالت 3بار رفتی شهر بازی ای ول مامانی
راحله
13 آذر 92 20:17
سلام عروسککککک 19 ماهگیت مبارککککچه با مزه خوابیدی ای جااااااااااااااااااان
adel
25 دی 92 17:03
خیلی نازه از طرف من ببوسش و مرا هم لینک کن
عاطفه
19 بهمن 92 17:37
عکسای شاپسر دخترخالم خیلی قشنگ بود.ازفاصله ی دور روی ماهشو میبوسم چندروز دیگه هم تو عروسی ماچش میکنم[ ممنونم عزیزم