عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

ما اومدیم...!!!

1392/10/25 13:01
نویسنده : مامان
898 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم.

ما جایی نرفته بودیم، فقط واقعا فرصتی برای گذاشتن پست ندارم، یعنی شهراد اجازه نمیده... وقتی هم که خوابه من به کارای عقب موندم می رسم و یا اینکه خودمم می خوابمخجالت

مدام به این فکر می کنم که مامانای شاغل که وروجکی مثل شهراد دارن چیکار می کنن؟ واقعا برای من تصورشم سختهاسترس

پسرم دیگه واقعا فهمیده و البته شیطون شده... با شیرین زبونیهاشم تا می تونه دلبری می کنه، یعنی عاشقتم شهراد، عـــااااااشققلب

توی این مدت دایره لغاتش خیلی بهتر شده و تقریبا همه چی میگه و جمله ی دو کلمه هم میگهتشویق

به چیزای شبیه هم خیلی علاقه و دقت داره، علامت استاندارد روی خوردنی ها و وسایل، مارک سامسونگ و...البته وقتی یک چیز آشنا و مثل هم می بینه یک کلمه ی خاصی میگه: "اَسَدِّ"  تعجب  کلی تلاش کردم تا پی بردم مفهوم این لغت چیه.سوال "مثل هم"

چیپس و پفک چاکلزو به اسم میشناسه، عاشق نقاشی کردنه و خیلی واضح میگه: نقاشی. آسانسور هم خیلی ناز تلفظ می کنه.

بعد غذا خوردن می گه: نوش جان(نوش دان)

عاشق دیدن فیلم های خودشه و دیگه این که خونه ی مامانی ها و عمه شو  وارد خیابونش که میشیم اعلام میکنه.

در کل تمام حرکاتش واسه من شیرین و جذابهماچ و گاهی هم رو اعصابکلافه

من هم مثل همه ی مامانا می گم بچم خیلی باهوشه و از همه شیرین تر.از خود راضی

چند تا عکس از یک ماهه اخیر گل پسر؛

*فدات بشم عسلم، نفسم، پسر عزیزم*

پسندها (2)

نظرات (10)

مامان شهراد
28 دی 92 12:08
افسانه مامان ادريان
2 بهمن 92 9:20
قربون شيرين زبوني هاش. خدا برات ببخشه عزيزم
مریم مامان آرین
24 بهمن 92 13:58
سلام خانومی حدس میزنم مثل من مشهد هستید خوشحال میشم وبلاگ منم سربزنید شهراد جون رو ببوس سلام عزیزم.حتما سر میزنم. ممنون.
مامان کوثری
27 بهمن 92 11:19
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی کلاه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
❤ خاله ی سوگند جون ❤
5 اسفند 92 22:00
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
مامان کوثری
9 اسفند 92 9:05
سلام خوبین تقویم شهراد جان با کمی تاخیر آماده شد لطفا چک کنید
شیما مامان شاهین کوچولو
17 اسفند 92 1:49
قربونت بشم ماشاله بزرگ شدییییییی دیگه چیزی به تولد دو سالگیت نمونده
افسانه مامان ادريان
17 اسفند 92 9:03
عزيزم عكس شهراد جون رو تو عكاسي سها ديدم كلي ذوق زده شدم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:14
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 93 16:46
معلومه با هوشه زرنگهههه