عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

هشت ماهگیت -شب یلدا- مبارک

1391/9/30 11:03
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من اومدم با سه تبریک برای گلم؛

اول: هشتمین ماهگردت مبارک پسرم.         دوستت داریم عاشقانه، صادقانه، حاودانه...

دوم: دو تا دندون بالاییت هم دراومد.❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ چند روزه سفیدیش دیده میشد و دیروز اون مرواریدهای قشنگتو لمس هم کردم! دستام تمیز بود پسرم، من مامانتم دیگهههههههههههههه. لبخند  مبارکه عزیزم.

سوم:         امیدوارم با نوه ها و نتیجه هات شب یلدارو جشن بگیری عزیزم.                  

دو تا عکس از صبح امروز که دنبال من اومدی تو آشپزخونه و عاشق اینی که خودتو توی در گاز ببینی، موش هم می کنی که بذارم همونجا باشی. فدات بشم من الهیییییییییییییی.

 و انشالله امشب هم عکس میگیرم و بعدا واست میذارم.  

عزیزم ورودت به ماه    زندگیت و زندگیم مبارک.

در آخر: جمله ای که همیشه از ته دل بهت میگم و تو هم  انگار می فهمی و ذوق می کنی: شــــهــــــراااااااااااااااااااد مـامـانـت عــااااااااااااشـقـتـههههههههههه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان درسا
1 دی 91 17:06
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون

سلام. به درسا کوچولو رای داده شد.

سارا مامان آرام
2 دی 91 8:49
سلام
از اینکه به وبلاگ ما سر زدین ممنون
شهراد خان بسیار زیبا و دوست داشتنی هستن
من شما رو به وبلاگ آرام لینک میکنم و خوشحال میشم شما هم ما رو به لیست دوستانتون اضافه کنید

سلام. من هم ممنونم. باشه، حتما.

مامان درسا
2 دی 91 15:26
سلام خدا پسرتون رو حفظ کنه.خیلی بامزه و دوست داشتنیه.

سلام. ممنونم عزیزم.
ني ني شكلك
4 دی 91 2:09
نعمتهای اسمان همیشه برف و باران ونور نیست.گاهی خداوند دوستانی به ما نازل می کند از جنس اسمان.به زلالی باران؛به سفیدی برف و رو شنایی نورو....
مهرنوش مامان مهزیار
4 دی 91 8:25
سلام شهراد خاله . یلداتون مبارک. تو هم اسم پسر خواهر من هستی عزیزم. با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکمون کنید و بهمون سر بزنید

سلام. ممنونم از محبتت. خوشحال شدم. حتما.






وروجک مـــــــــــــــــــــــا
5 دی 91 0:04
سلام عزیزم خوبین؟
ماشالله چه قدر شهراد جون بانمکه و خوردنیههههههه ببوسش از طرف من
خوشحال شدم باهاتون آشنا میشم
مرسی به وبم سر زدی

سلام. مرسی عزیزم. لطف داری. منم ممنونم.

باران قلنبه
5 دی 91 19:01
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان النا
6 دی 91 11:37
سلام عزیزم ممنونم به من سرزدی خدا پسر قشنگتو واستون حفظ کنه ماشاا...
همشهری هستیم منم مشهدم
درصورت تمایل خبرم کن همو لینک کنیم

سلام. خیلی ممنون. حتما.

مامان النا
6 دی 91 19:36
باافتخارلینک شدین
مامان کوثری
7 دی 91 15:11
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین تک برگ:۲۰۰۰ تومان فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان ۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت های جدیدمون