عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

واکسن

1391/7/29 13:11
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که می شوی دنیایت تغییر می کند، آدم ها، واژه ها، رنگ ها، غم ها و شادی ها مفهومشان عوض می شود...

برای من تک تک کلمات با وجود شهراد تغییر معنا داد... درک کردم وقتی "واکسن" از دهان مادری خارج می شود، یک کلمه ی معمولی نیست، در پس آن هزار ناراحتی و دلهره از صدای گریه و تب دلبندش نهفته است...

و هزاران بار خدا را برای داشتن فرزندی سالم شکر می کنم و آرزوی سلامت برای تمام کودکان را دارم.

پسرم؛ واکسن شش ماهگیت رو امروز صبح زدی و این هم خواب بعد واکسنت. امیدوارم تا شب بهتر بشی و تب نکنی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زری
15 آبان 91 16:20
فدای پسرخوشگل بشم من،هزار ماشاالله




خدا نکنه خاله جونم