عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،عزیز دل مامان و بابا؛ شهراد نفس،، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

شهراد، پادشاه قلبم

شیرینی این روزها با شهراد

1391/9/19 12:57
نویسنده : مامان
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان، پسر قشنگم. میخوام توی این پست مخاطبم خودت باشی، میخوام از شیرینی ها و شیطنتهات بگم، 

اول باید بگم من کلا سعی می کنم زیاد از خاطراتم نگم و به شدت به این جمله ی استاد "حرف هایی هست برای نگفتن" اعتقاد دارم، (عزیزم انشاالله بزرگ میشی و خودم با کتاب های دکتر علی شریعتی آشنات می کنم)

میخوام اینقدر لذت با تو بودن ذهن و وجودمو پر کنه که هیچ فرصتی واسه فکر کردن به بعضی چیزها نباشه.

اما حالا اشاره ای به این روزها می کنم چون می دونم شیرین تر از این دیگه واسم بوجود نمیاد.

این روزها صدای قشنگت گوشهامو نوازش میده، مدام در حال گفتن: دَ دَ، بَ بَ و مَ مَ هستی، وایییییییییییی چقد خوبه که دارمت.  

توی چهار دست و پا رفتن ماهر شدی و دستتو به هرچی گیر بیاری میگیری و میخوای بلند شی، بمیرم مامان جون که چندبار هم افتادی و سرت زمین خورده، تا جایی که تونستیم خونه رو ایمن کردیم اما تو عزیز دلم به یک فضای باز و بزرگ احتیاج داری.

                                                                                            

 

 

قربونت بشم که چند روزه وقتی چیزی می خوای یه جوری بهم نگاه می کنی و با چشمات باهام حرف میزنی که دلم ضعف میکنه... لوس کردنت که از همه شیرین ترهههههههههههههههه. فدای اون دلبری کردن بشم من. تو نفسمی.

(اینم سه تا عکس از همین الآن)

 

                                                        

تا میشینم پای لپ تاپ به سرعت خودتو می رسونی و محکم میکوبونی روش، چند روزه مدام هنگ میکنه از دست تو...                      

                                                   animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

 

پسر گلم حموم رفتنو هم که خیلی دوست داری و هیچ وقت موقع شستنت گریه نمیکنی؛تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این هم گوشه ای از روزهای من با شیرین تر از عسلم.ماچ

                       به خدا می سپارمت عزیزممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ninipics
24 آذر 91 15:10
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... شهراد جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 آذر 91 11:36
ســـــلام عزیزم ممنون بابت نظـــــر ...
قالب وب امیرعلی رو سفارش دادم برام درست کردن...
تو قسمت امکانات وب نوشته رها کلیک کنی میری تو وبش و میتونی هر دیزاینی که دوست داری با آدرس آپلود شده گل پسرت سفارش بدی... خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنی...

ممنون عزیزم

اوا ماما رهام
26 آذر 91 23:56
عزیز دلممممممم
چه ناز شده ماشالا این پسمل بوس براششششششششش

ممنونم آوا جون